Total Pageviews

Sunday, May 8, 2011

Mind me or Mind yourself ?!

Bodoh betul . Blogspot ni open , jangan nak jadi bangang lah .
Those yg FAHAM bahasa tu , sendiri fikir lah !!!

Buang mase layan orang yg TAK FAHAM bahase ni !
Aku tengok awek aku tu da buat title tu LAMA sudah .
Now baru nak KECOH like Mek Kepoh !

What ??? nak marah aku pulak ???
Aku dengan korang dah takde kene mengena ape pon !

Takpayah kesah pape pon pasal aku dgn awek aku !
Ape dia tulis pun , dia yg tulis , nak burukkan aku pulak ??
kau ingat aku akan gaduh dgn awek aku ke ?

Sonney Nonney la weh , chance aku nak gaduh dgn awek aku 100% sebab dia dan aku je ,
kiteorang tak akan gado sbb orang lain , what ? aku naik LRT ? KTM ? oh yes , sbb aku BELUM lagi nak ambil kereta , duhhh . ape ingat orang naik LRT/KTM ni TAKDE duit ke ??

at least aku beli ape² barang aku TAK PERNAH minta discount . Bunguksss .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...